FANDOM

Guileastos
Gui
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Elf
Specjalizacja: Bard
Level: 50+
element: brak
Pierwotna lokacja Centralny kontynent
Prawdziwe imię: Ming Gui Wen
Zwierzak: ognisty feniks
Przyznależności: Dewianci
Debiut Rozdział 1 (manhua), Rozdział 1 (Novelka)

O postaci Edytuj

Guileastos nazywany jest po prostu Gui, to jeden z głównych bohaterów. W second Life jest elf'em barem, zaś w realu nauczycielem literatury w liceum.

Wygląd Edytuj

Guileastos ma długie ciemno fioletowe włosy i jak przystało na elfa spiczaste uszy z czego w lewym można zauważyć kolczyk. Na barki ma narzuconą pelerynę, a pod nią czarną tonikę.

Charakter Edytuj

Gui wywiera z początku wrażenie głupawego lekko ducha czy postaci jedynie humorystyczną jednak jest ważny dla fabuły i potrafi zachować powagę. Jest oddany i skłonny do poświęceń, jednak też natrętny i uparty przez co Prince go ciągle tłucze.

Historia Edytuj

Gui jest jedną z najczęściej pojawiających się postaci, towarzyszy nam praktycznie przez całą historie.

Pierwszy raz spotykamy Guileastos'a gdy główni bohaterowie szukają członków do drużyny. Prince zauważa duże zgromadzenie ludzi i słyszy muzykę więc udaję się w jego kierunku. Przyczyną zajścia była gra właśnie Gui'ego, który od razu zwrócił uwagę na Prince'a. To te scenę widzimy wydawcę na jednak z pierwszych stron. Gui do niego podszedł by całować go w rękę, a Elf na chwilę zapomniał iż w grze gra chłopakiem i mu na to pozwala. Jednak szybko się denerwuje i uderza go sprowadzając go na punkt respaunu.

Jego postać pojawia się ponownie gdy członkowie wtedy jeszcze nieistniejącej drużyny Dewiantów idą na Grind i Gui pomaga im w walce. Wszyscy prócz Prince'a są zachwyceni jego celnością i zapraszają go do drużyny ma co ten się zgadza.

To właśnie te scenę widać w wstawce na samym początku historii. Elf na chwile zapomina iż w grze jest chłopakiem i pozwala na

Relacje Edytuj

  • Prince
  • Ugly Wolf
  • Lolidragon
  • Doll
  • Yuliet

Zdolności Edytuj

  • Maddening joy melody
  • Melodia oszołomienia Shenge (poziom średni)
  • Ferocious spella
  • Ghost chase supersonic arrow
  • Ultrasonic soul cather
  • Chains of love

Cytaty Edytuj