FANDOM

Ice phoenix
Ice Phoenix jest drugo planową postacią, w second life jest czlowiekiem magiem. Nigdy niestety nie poznajemy jej prawdziwego imienia.

Charakter Edytuj

Ice Phoenix jest wrażliwa i naiwna, łatwo można ją omamić wpływając na jej uczucia.

Historia Edytuj

Ice Phoenix pochodzi z centralnego kontynentu.

Bochaterkę poznajemy gdy jej przyrodni brat (Nan Gong Zui) próbuje ochronić ją od Van'a, który bawi się jej uczuciami. Dziewczyna była w nim zakochana mimo, że ten ją zdradzał i nawet nie próbował tego przednią ukrywać. Prince wtrącił się w kłótnie broniąc dziewczynę. Pocałował ją w rękę, a ona się nim zauroczyła co spowodowało jej odejście od Van'a. Wkrótce później dołączyła do Infinity razem swoją rodziną.

Spotykamy ją ponownie dopiero przy bitwie o infinity. Yuliet, która zajmowała się podtrzymywaniem bariery powierzyła dla phonix dowodzenie jednakże ta zdradziła swoją gildie przez co Van z swoim wojskiem przebił się przez bramę. Jej brak lojalności wyszedł na jaw dy zaatakowała swojego brata, jednakże ten został uratowany przez Lolidragon.

Kiedy Prince założył zespół do którego należał Gui, Wicked i fairisky Phoenix nalegała by również należeć do zespołu. Nie chciała zostawiać go samego z jej rywalami w miłości. Dziewczyna grała na perkusji, którą specjalnie dla niej musieli zrobić programiści.

Po bitwie dziewczyna odczuwała wyrzuty sumienia i zaczęła płakać, prince ze względu na jej brata postanowił ją pocieszyć. Przytulił ją po czym Phoenix poprosiła go by na dowód, że ją akceptuje pocałować ją co też uczynił.

W momencie kiedy infinity zdobyło moon i zaatakowało star Van ponowił próbę odbicia Phenix. Powiedział dziewczynie iż Prince ją oszukuje i pozbędzie się jej przy pierwszej lepszej okazji, w czasie gdy Ice Phoenix kryła się za kolumną Van spotkał się z Prince'm przed kryształem. Powiedział mu, że się zmienił i żałuję swojego postępowania, błagał o oddanie mu dziewczyny. Jednak Prince pokrzyżował mu plany mówiąc, że nie może za nią decydować. Wtedy Ice się ujawniła i pomogła mu zniszczyć klejnot.

Ice miała uczestniczyć w bitwie o real, ale nie zdała egzaminu u foxa przez co nie mogła pomóc w walce z Long Dian'em.

Kontakty Edytuj

  • Nan Gong Zui - Jest jego przyrodnią siostrą, jednak nie jest do niego trak przywiązana jak on do niej. Zui dba i martwi się o swoją siostrę i był gotów zrobić dudka niej wiele.
  • Prince - Jej druga miłości z Second Life, jednak nigdy nie odwzajemniona. Chłopak dbał o Ice Phoenix jednak czasami robił to ze względu na jej brata z którym się przyjaznił.
  • Van - jej pierwsza miłości w second Life , długo nie umiała o nim zapomnieć mimo iż ją jawnie zdradzał, powiedziała nawet, że jej to nie przeszkadza.
  • Swan Beauty - Jest jej siostrą i mają ze sobą wyraźnie dobre reracje.

Zdolności Edytuj

Cytaty Edytuj

  • ,,Moja miłość płonie jak skrzydła feniksa, ale wszyscy wylewają nanie wiadra zimnej wody"