FANDOM

Pierwszy rozdział jest zatytułowany ,,Narodziny Prince'a" i ma 70 stron.

Rozdział zaczyna się scenka wtedy nam jeszcze nieznana postacia z instrumentem podobnym do harfy ,,do dziś nie mogę pojąć co mnie w tobie tak oczarowało". Akcja toczy się w 2100 roku gdy Feng Xiao Lan siedzi na poręczy balkonu, a jej brat bliźniak Feng min wraca do domu z dopiero co kupiona grą ,,Second Life". Między rodzeństwem dochodzi do kłótni, chłopak twierdzi, że dziewczyny mają łatwiej w tego typu tytułach bo chłopcy je chronią i dają itemy. Xiao twierdzi, że da radę bez używania kobiecych wdzięków i gdy ten wychodzi do łazienki dziewczyna pierwsza rozpoczyna grę. Pojawia się w panelu startowym przed nieznaną dziewczyną, która gratuluję jej bycia pierwszą zalogowaną osobą na serwerze i pyta o wybór rasy. Dzieczyna myśli nad bestią i człowiekiem, poczym pyta czy może być w grze chłopakiem. Nieznajoma mówi, że to niedozwolone w second Life, ale jako iż Xiao jest pierwszą zalogowaną zapyta o to przełożonych. Lang zdziwiona orientuje się, że przednią siedzi człowiek, a nie epc'et jak jak z początku myślała i stwierdza iż ta jest sztywna. Jej prośba zostaje spełniona i decyduje się na elfa. Nieznajoma podekscytowana niedaje dla Lang dość do głosu i sama jej wybiera nick, oraz tworzy avatar. Mówi, że w grze nazywa się Lolidragon i by wysłała jej PM'ke. Xiao rodzi się na centralnym kontynencie jako Czerwono Oki i biało włosy elf z nick'em Prince.